خانه / تبلیغات / رینگ و لاستیک اسپرت
رینگ کیا و هیوندای لاستیک بی ام و رینگ و لاستیک سانتافه

رینگ و لاستیک اسپرت

رینگ و لاستیک اسپرت :

هیچ‌گاه نباید فراموش کنید، یکی از مهم‌ترین شاخص‌ها در هنگام تعویض رینگ و لاستیک اسپرت ثابت نگه داشتن قطر مجموعه رینگ و لاستیک در میزان استاندارد کارخانه است، چرا که تغییر قطر کلی چرخ باعث ایجاد خطا در کیلومتر شمار و اخلال در نحوه تعویض دنده‌ها و خصوصا در خودروهای اتوماتیک، می‌شود . در خودروهای مجهز به ABS نیز در کار ECU اخلال به وجود می‌آورد و می‌توان گفت تنها مزیت در هنگام بزرگ‌تر شدن چرخ، افزایش شتاب خودرو در حد ناچیزی است.

باید بدانید که برای داشتن استاندارد بهینه و فیت شدن دقیق لاستیک روی رینگ و داشتن هندلینگ بهتر باید در ازای افزایش هر 5میلیمتر پهنای لاستیک، پهنای رینگ را 0.5 اینچ افزایش داد، البته میزان پهنای رینگ برای هر سایز لاستیک می‌تواند تا حدود 1.5 اینچ که مقدار زیادی است در نوسان باشد، اما وزن رینگ و لاستیک اسپرت نیز جزو مسائل مهم انتخاب رینگ و لاستیک است.

از آنجایی که این وزن شامل سیستم فنربندی خودرو نمی‌شود، هنگام مواجهه با دست‌اندازها و دیگر نارسایی‌های جاده، فشار بیشتری به فنربندی خودرو وارد می‌کند، پس هرچه رینگ و لاستیک سبک‌تری داشته باشیم، سواری بهتر و شتاب بیشتری خواهیم داشت.
بیرون‌زدگی بیش از حد چرخ با لبه گلگیر در سمت بیرونی و برخورد چرخ با متعلقات داخل گلگیر، باعث بروز مشکلاتی چون پارگی لاستیک و نچرخیدن کامل فرمان می‌شود، بدیهی است که با بزرگ کردن بیش از حد لاستیک و رینگ با این مشکل مواجه خواهید شد، اما در مواردی با افزایش تنها یک سایز PLUS به چرخ یا حتی با خرید رینگی با سایز مشابه با رینگ اصلی نیز با این مشکل مواجه خواهید شد که دلیل آن رعایت نشدن offset در رینگ است.

<کیفیت اصلی و قیمت مناسب را تنها از این فروشگاه بخواهید>

تلفن تماس فروشگاه : ۰۲۱۶۶۶۰۳۸۲۴ –۰۹۱۲۶۱۷۴۳۲۵

به کانال تلگرام فروشگاه بپیوندید

پیج اینستاگرام فروشگاه

تهیه و تنظیم از فروشگاه رینگ و لاستیک محمد


هرگونه کپی برداری و استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آن ؛ بلامانع می باشد .

همچنین ببینید

رینگ فابریک ایران خودرو

رینگ فابریک ایران خودرو : رینگ فابریک ایران خودرو ساخت دو  کارخانه نور نی ریز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ut mattis Phasellus Curabitur adipiscing efficitur. tristique Nullam ipsum commodo mi, et,