آخرین خبرها
خانه / مقالات / بیدلاک
بیدلاک

بیدلاک

بیدلاک:

بیدلاک چیست و چه کاربردی دارد؟ رانندگان برای رانندگی در جاده‌های ناهموار فشار باد لاستیک را کم می‌کنند تا سطح تماس تایر با جاده و همچنین کارایی آن را افزایش دهند . اما این امر فشار باد درون تایر را کم می‌کند و میزان چسبندگی دیواره تایر و رینگ کاهش می‌یابد که در صورت پیچیدن یا شتاب گرفتن سریع، تایر از درون رینگ جدا شده و باعث بروز مشکلات جدی شود .

کاربرد بیدلاک ( Bead Lock ) برای جلوگیری از چنین اتفاقی است . این قطعه روی رینگ‌هایی نصب می‌شود که قابلیت اتصال بیدلاک را دارند. پس از این که تایر روی رینگ قرار گرفت، بیدلاک روی این دو نصب و باعث قفل شدن رینگ به تایر می‌شود تا در صورت شتابگیری سریع یا هنگام پیچیدن رینگ از داخل تایر خارج نشود.

بیدلاک چیست و چه کاربردی دارد؟ رانندگان برای رانندگی در جاده‌های ناهموار فشار باد لاستیک را کم می‌کنند تا سطح تماس تایر با جاده و همچنین کارایی آن را افزایش دهند . اما این امر فشار باد درون تایر را کم می‌کند و میزان چسبندگی دیواره تایر و رینگ کاهش می‌یابد که در صورت پیچیدن یا شتاب گرفتن سریع، تایر از درون رینگ جدا شده و باعث بروز مشکلات جدی شود .کاربرد بیدلاک ( Bead Lock ) برای جلوگیری از چنین اتفاقی است . این قطعه روی رینگ‌هایی نصب می‌شود که قابلیت اتصال بیدلاک را دارند. پس از این که تایر روی رینگ قرار گرفت، بیدلاک روی این دو نصب و باعث قفل شدن رینگ به تایر می‌شود تا در صورت شتابگیری سریع یا هنگام پیچیدن رینگ از داخل تایر خارج نشود.

فروش لاستیک سواری با تاریخ روز و قیمت ویژه

لاستیک میشلن

لاستیک پیرلی

لاستیک هانکوک

لاستیک کومهو

لاستیک نکسن

لاستیک یزدتایر

فلش لاستیک خودرو را بشناسید لاستیک رانفلت پیرلی

<کیفیت اصلی و قیمت مناسب را تنها از این فروشگاه بخواهید>
ارسال سفارشات به تمام نقاط کشور
تلفن تماس فروشگاه : ۰۲۱۶۶۶۰۳۸۲۴ –۰۹۱۲۶۱۷۴۳۲۵
پیج اینستاگرام فروشگاه
تهیه و تنظیم از فروشگاه رینگ و لاستیک محمد
استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آن ؛ بلامانع می باشد .

خلاصه
بیدلاک:
عنوان مطلب
بیدلاک:
توضیح
بیدلاک چیست و چه کاربردی دارد؟ رانندگان برای رانندگی در جاده‌های ناهموار فشار باد لاستیک را کم می‌کنند تا سطح تماس تایر با جاده و همچنین کارایی آن را افزایش دهند.
نویسنده
نام ناشر
فروشگاه اسپرت تایر محمد
لوگوی ناشر

همچنین ببینید

رینگ و لاستیک پهن

رینگ و لاستیک نامناسب

رینگ و لاستیک نامناسب : انتخاب یک رینگ و لاستیک نامناسب می تواند آسیبهای بسیاری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

eget et, leo tempus mattis sed Aliquam ut Aenean non