آخرین خبرها
خانه / مقالات / بیدلاک
بیدلاک

بیدلاک

بیدلاک:

بیدلاک چیست و چه کاربردی دارد؟ رانندگان برای رانندگی در جاده‌های ناهموار فشار باد لاستیک را کم می‌کنند تا سطح تماس تایر با جاده و همچنین کارایی آن را افزایش دهند . اما این امر فشار باد درون تایر را کم می‌کند و میزان چسبندگی دیواره تایر و رینگ کاهش می‌یابد که در صورت پیچیدن یا شتاب گرفتن سریع، تایر از درون رینگ جدا شده و باعث بروز مشکلات جدی شود .

کاربرد بیدلاک ( Bead Lock ) برای جلوگیری از چنین اتفاقی است . این قطعه روی رینگ‌هایی نصب می‌شود که قابلیت اتصال بیدلاک را دارند. پس از این که تایر روی رینگ قرار گرفت، بیدلاک روی این دو نصب و باعث قفل شدن رینگ به تایر می‌شود تا در صورت شتابگیری سریع یا هنگام پیچیدن رینگ از داخل تایر خارج نشود.

بیدلاک چیست و چه کاربردی دارد؟ رانندگان برای رانندگی در جاده‌های ناهموار فشار باد لاستیک را کم می‌کنند تا سطح تماس تایر با جاده و همچنین کارایی آن را افزایش دهند . اما این امر فشار باد درون تایر را کم می‌کند و میزان چسبندگی دیواره تایر و رینگ کاهش می‌یابد که در صورت پیچیدن یا شتاب گرفتن سریع، تایر از درون رینگ جدا شده و باعث بروز مشکلات جدی شود .کاربرد بیدلاک ( Bead Lock ) برای جلوگیری از چنین اتفاقی است . این قطعه روی رینگ‌هایی نصب می‌شود که قابلیت اتصال بیدلاک را دارند. پس از این که تایر روی رینگ قرار گرفت، بیدلاک روی این دو نصب و باعث قفل شدن رینگ به تایر می‌شود تا در صورت شتابگیری سریع یا هنگام پیچیدن رینگ از داخل تایر خارج نشود.

فروش لاستیک سواری با تاریخ روز و قیمت ویژه

لاستیک میشلن

لاستیک پیرلی

لاستیک هانکوک

لاستیک کومهو

لاستیک نکسن

لاستیک یزدتایر

فلش لاستیک خودرو را بشناسید لاستیک رانفلت پیرلی

<کیفیت اصلی و قیمت مناسب را تنها از این فروشگاه بخواهید>
ارسال سفارشات به تمام نقاط کشور
تلفن تماس فروشگاه : ۰۲۱۶۶۶۰۳۸۲۴ –۰۹۱۲۶۱۷۴۳۲۵
پیج اینستاگرام فروشگاه
تهیه و تنظیم از فروشگاه رینگ و لاستیک محمد
استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آن ؛ بلامانع می باشد .

خلاصه
بیدلاک:
عنوان مطلب
بیدلاک:
توضیح
بیدلاک چیست و چه کاربردی دارد؟ رانندگان برای رانندگی در جاده‌های ناهموار فشار باد لاستیک را کم می‌کنند تا سطح تماس تایر با جاده و همچنین کارایی آن را افزایش دهند.
نویسنده
نام ناشر
فروشگاه اسپرت تایر محمد
لوگوی ناشر

همچنین ببینید

سنسور باد هیوندای TPMS

سنسور باد tpms

سنسور باد tpms سنسور باد وظیفه اندازه گیری لحظه به لحظه فشار باد هر کدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

suscipit vulputate, consectetur sit dolor. mattis nunc pulvinar tristique dapibus